Toimitus- ja maksutavat



Voglia Shop tarjoaa asiakkailleen seuraavat toimitus- ja maksutavat
(lue kohdasta 4 tärkeä informaatio koskien maksutavan valintaa)

1. Toimitustavat

Nouto valitsemastasi postista, hinta 5,90€

Noudat tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Voit seurata Postin sivuilta paketin kulkua tilausvahvistuksella olevan koodin JJFI.... avulla.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi. 

Postin kotiinkuljetus


Mikäli haluat pakettisi kotiin kuljetettuna, kysy lisätietoja asiakaspalvelustamme: puh.03 628 1870. Palvelu on lisämaksullinen.

Tilaamasi tuotteet postitamme aina seuraavana arkipäivänä!
Jos et ole saanut Postin ilmoistusta saapuneesta lähetyksestä viikon sisällä tilauksestasi, kannattaa sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää onko Postin pakettitoimitus viivästynyt.


2. Palauttaminen

Käyttämättömillä ja vahingoittumattomilla tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus. 
Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa myymälöissämme, vaan palautus on tehtävä tilauksen mukana olevan ohjeen mukaisesti, tuote asiallisesti pakattuna, käyttäen postin asiakaspalautusta. Palautus on tällöin asiakkaalle maksuton. 
Säilytä kuitti kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on tapahtunut. 
Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu välittömästi palautuksen saavuttua samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Mahdolliset tuotteiden tilaamisesta aiheutuneet toimituskulut hyvitämme takaisin, mikäli palautus koskee koko tilausta. Lähetämme aina tiedon hyvityksestä myös sähköpostitse.

Tuotepalautuksen tekemisestä sinun tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse asiakaspalvelu@voglia.fi
Vapaamuotoisesta ilmoituksesta tulee ilmetä asiakkaan nimi, palautettavien tuotteiden koodi, sekä päivämäärä jolloin palautus on annettu postin kuljetettavaksi.

Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

3. Tuotevaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, kannattaa tuote tilata uudelleen verkkokaupasta ja  palauttaa vaihdettava tuote palautusohjeen mukaisesti. Näin varmistat, että toivomaasi tuotetta on vielä saatavilla. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta vaihdat vain osan tuotteista, niin ilmoita siitä meille palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€.
Mikäli haluat vaihtaa vain tuotteen kokoa tai väriä, voit palauttaa alkuperäisen tuotteen meille ja kirjoittaa palautuslomaakkeeseen toivomasi vaihtotuotteen tiedot. Mikäli tuotetta ei ole saatavissa, olemme sinuun päin yhteydessä hyvityksen suorittamiseksi.
 

4. Maksutavat

Verkkopankki, luottokortti ja Klarna-lasku & Klarna erämaksu ovat verkkokaupan tarjoamat maksutavat. Maksutapa valitaan / vaihdetaan vasta sen jälkeen, kun ostoskorisivulta siirrytään "kiitos tilauksesta"-sivulle. Ohjelma tarjoaa oletuksena Klarna-laskua: maksuaika 14 pvä, ei laskutuslisää. Lasku saapuu sähköpostiisi, kun tilaus käsitelty.



Verkkopankkimaksut:
Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia ja S-pankki.

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkopankkimaksaminen. Maksun saajana näkyy Digital River World Payments Ab.

Luottokortit: Visa, MasterCard -kortit ja American Express
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Voglia Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.

Klarna lasku
Saat LASKUN SÄHKÖPOSTIISI, kun tilaus on käsitelty. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, mikäli laskua ei näy.
Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa.

Erämaksu / Klarna luotto
Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
LASKU POSTITETAAN ASIAKKAAN ANTAMAAN OSOITTEESEEN SEURAAVAN KUUN LOPUSSA.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot